07:15 || Ashton Irwin - Tłumaczenie PL

poniedziałek, 1 września 2014

Informacje.

Witam!
Bardzo, ale to bardzo mocno Was, drodzy czytelnicy, przepraszam. Przepraszam Was za nie dodawanie rozdziałów ani nie poinformowanie co się ze mną dzieje i dlaczego nic nie ma. Jak nie którzy wiedzą, mam problemy ze zdrowiem. Większą połowę sierpnia spędziłam w szpitalu i dopiero wczoraj mnie wypisali. Mogłam napisać notkę informującą wczoraj, ale nie dałam rady. Dopiero dziś znalazłam upragnioną chwilę spokoju, gdyż cała moja rodzina obchodzi się ze mną teraz jak z jajkiem, co trochę już zaczyna denerwować.
Rozdział postaram dodać w środę bądź w czwartek. Nic się nie zmienia jak narazie co dodawania notek. Zobaczymy jak to będzie później.
Jeszcze raz Was przepraszam.
Pozdrawiam xx.




32 komentarze:

  1. nic sie nie stalo poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo, honeeey :**
    bardzo się martwiłam:(
    ale jest już lepiej??
    wracaj całkiem do zdrowia, trzymam za to kciuki <3
    i nie masz za co przepraszać.
    kocham, kat x
    (@katlovesirwie)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo, honeeey :**
    bardzo się martwiłam:(
    ale jest już lepiej??
    wracaj całkiem do zdrowia, trzymam za to kciuki <3
    i nie masz za co przepraszać.
    kocham, kat x
    (@katlovesirwie)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic się nie stało kochana ;) spokojnie nie martw się. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ufffff… Jak dobrze, że już wszystko jest w miarę okay. Szybkiego powrotu do zdrowia! :* Mam nadzieję, że forma w pisaniu nie opadła ;)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepraszaj skarbie. Wracaj do zdrowia I czekamy na rozdzialy

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic się nie stało. Wracaj szybko do zdrowia. Dla mnie rozdział może być nawet później. Najważniejsze jest to, abyś wyzdrowiała. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu! Wracaj do zdrowia kochana! Nic się nie stało :)
    Mam nadzieję, że szybko wyzdrowiejesz :)
    Powodzenia w tłumaczeniu :*
    Say

    OdpowiedzUsuń
  9. coo sie stało? mniejsza z tym wracaj do zdrowia szybciutko ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro tak to nie masz za co przepraszać bo miałaś problemy ze zdrowiem :) wszystko rozumiem i mam nadzieje że już wszystko w porządku xx ilysm <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem, że miałaś problemy ze zdrowiem, ale kiedy będzie nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  12. Omg, wszystko okey? Pisałaś, że rozdział dodasz w środę lub w czwartek, a to już 20 i nic. Napisz chociaż, że wstrzymujesz pisanie albo dodaj rozdział bo się martwię. Jak będziesz mieć czas to zajrzyj do mnie:http://neverbe5sos.blogspot.com/. Dopiero zaczynam, ale co tam. Dajcie mi szanse. Mam nadzieję że już dobrze. Życze Ci zdrowia, zdrowia i weny:)) K.C.<3za Asha...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko w porządku bo pisałaś że rozdział będzie w środę lub czwartek 3 tygodnie temu....

    OdpowiedzUsuń
  14. Yyyyy,co jest???? Powiedz o co chodzi,bo cholernie się martwimy......

    OdpowiedzUsuń
  15. prosze napisz cos blagam teskimy <3 :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Co to ma być ? Gdzie mój imagin chce go chce go chce go chce go chce go Już już już

    OdpowiedzUsuń
  17. misiu co sie stalo wracaj potrzebujemy cie

    OdpowiedzUsuń
  18. [SPAM]
    Fanfiction przedstawia opowieść o Kelly Evans, ukochanym aniołku swojego taty. Kelly to miła, mądra i grzeczna dziewczyna. Nigdy nie miała żadnych problemów wychowawczych. Zawsze świeciła przykładem i miała dobry kontakt ze swoim tatą. Jej najlepszą przyjaciółką jest, Rose Romano, dziewczyna, którą zna od dzieciństwa. Pewnej nocy przyjaciółki postanawiają wyjść na imprezę, na której zjawia się Jake Movling. Życie dla głównej bohaterki zmienia się pod każdym względem, gdy impreza zmienia się w istne piekło. Wszyscy imprezowicze nagle znikają, a ona zostaje sama. Tick Tack, czas na grę, ale uważaj, nie każdy jest tym, kim się wydaje.

    http://ujawnienie-luke-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej wracaj do zdrowia i pisz szybciutko coś:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, wszystko dobrze? Martwimy się (przynajmniej ja bo nie lubie mówić za wszystkich, ale z tego co czytałam). Powiedz coś. Napisz. Daj znać, że jest ok. Proszę <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, wszytko dobrze?
    Martwimy się o ciebie.
    Napisz czy wszystko w porządku, bo tęsknimy za tobą i słodkim Ashtonem, Michael i Dani.

    OdpowiedzUsuń
  22. Co się stało? :O

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam! W ankiecie na Blog Miesiąca na stronie internetowy-spis.blogspot.com blog „07:15 || Ashton Irwin” zajął drugie miejsce, a więc zgodnie z regulaminem konkursu jego autor powinien dołączyć do komisji konkursowej, której zadaniem będzie ocenić 12 blogów startujących w ankiecie Blogu Roku. Czy podejmiesz się tego zadania? Prosimy o odpowiedź mailową (internetowy.spis@autograf.pl) do 11.12.2014 r. Brak odpowiedzi zostanie uznany za odmowę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Co się dzieje od września 0 odzewu stało się ciszy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam do zapisywania się na nowy spis blogów
    http://dreamlandblogs.blogspot.com
    Spis, Szablony, Recenzje oraz o wiele więcej. Sprawdź sam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej! Um..chciałabym się tylko zapytać,czy będziesz jeszcze pisać to opowiadanie?
    Nie chcę naciskać czy coś,tylko trochę się martwię o Ciebie.Długo nie dajesz oznak życia,więc...no.Pewnie mi nie odpiszesz,ale wiedz,że masz tu jeszcze mnie,pamiętaj o tym słońce :*
    P.S Kocham to opowiadanie,jesteś świetną pisarką!
    /Anonimka

    OdpowiedzUsuń