07:15 || Ashton Irwin - Tłumaczenie PL

niedziela, 6 lipca 2014

SŁOWA SPROSTOWANIA!!

Dostałam wiadomość od dziewczyny, która jako pierwsza tłumaczyła te właśnie tłumaczenie. Nie oskarżajcie jej za mój błąd!! To moja wina, jedynie i wyłącznie!! Po prostu nie doszukałam kto to tłumaczy.

Słowo dla autorki tego bloga (http://ashton-and-danielle-fanficiton.blogspot.com/)
Naprawdę przepraszam Cię, za to. Mogłaś bloga nie usuwać, ja bym to zrobiła. W końcu to ty pierwsza zaczęłaś tłumaczyć i to tobie należą się wszelkie prawa. Szkoda, że go usunęłaś. Jak chcesz to mogę usunąć, a Ty mogłabyś zacząć tłumaczyć na nowo.  Ja mam jeszcze jedno tłumaczenie, którym mogła się zająć.



Jedynie kogo możecie oskarżać za złodziejstwo to mnie. Ona pierwsza zaczęła to tłumaczyć (ja 20 kwietnia, a ona 4 kwietnia).

Przepraszam najmocniej jeszcze raz!

EDIT: Co do kolejnych rozdziałów. Będę musiała się zastanowić czy mam to opowiadanie dalej tłumaczyć, gdyż teraz sprawdziłam czy nikt nie tłumaczy tego bloga. Okazało się, że na wattpad'zie jest tłumaczenie, więc nie wiem co robić teraz. Dlatego kiedy się zastanowię i dogadam się z autorkami i innymi osobami to dodam rozdział i was poinformuje!!!

Dziękuje za uwagę.

Pozdrawiam xx

12 komentarzy:

  1. Ale bedziesz tlumaczyc dalej??? 😭

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę. Tłumacz dalej. Już nie moge się doczekać kolejnego rozdziału, a co dopiero od początku?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosze tłumacz dalej. Bo ja nie mogę doczekać kolejnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. tlumacz dalej bo ty masz najwiecej @TESCOirwin

    OdpowiedzUsuń
  5. Tłumacz dalej proooosze <3 Wspaniale tłumaczysz ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Może zróbcie tak że skoro to już jest na wattpadzie to niech tam będzie a ty tlumacz tutaj bo wydaje mi się że wiecej osób woli czytać na blogspocie niż na wattpadzie, niektóre ff mają właśnie tak że tłumaczenie jest tam i tu wiec to chyba dobre rozwiązanie (wiem trochę dziwnie to napisałam, przepraszam jeżeli ciężko do rozszyfrowania)

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrzmy na to ze ty masz 20 rozdzialow przetlumaczonych a tamta moze z 6 ty masz wiecej komow i wyswietlen a ona nie moim zdaniem niech ona tlumaczy sb na wappadzie a ty na bllogu

    OdpowiedzUsuń
  8. Tlumacz:( Ta na wattpad tez juz nie wie czy ma tlumaczyc dalej bo jest juz inne tlum(twoje)... Ty masz najwiecej i najlepiej :( Plosimy<3 xxx

    OdpowiedzUsuń
  9. ej no:( na wattpadzie xzytalam ale ona ma malo rozdzialow a ty 20 + jakby tamta chciala dalej tlum to niech tlunaczy,ale ty i tak bys miala wiecej komentarzy bo masz wiecej rozdz:(♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Cię proszę, tłumacz dalej tego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Daalej proszęęę=*

    OdpowiedzUsuń
  12. tłuumacz dalej, prooooszę:((( nie mogę się doczekać następnego :*

    OdpowiedzUsuń