07:15 || Ashton Irwin - Tłumaczenie PL

czwartek, 3 lipca 2014

LIEBSTER BLOG AWARD + INFORMACJE

Witam!
W końcu złapałam porządne wi-fi i weszłam zobaczyć co się dzieje na blogu. A tu taka niespodzianka. Zostałam nominowana do Liebster blog awards przez Paula Millkovich <KLIK> i Suzan <KLIK> za co baaaardzo dziękuje <3. To dla mnie wielka niespodzianka, ale do rzeczy;)
Libster blog polega na tym, że osoba  "dostaje" nominacje.  Nominuje 11 osób, odpowiada na 11 pytań od osoby nominującej. Następnie sama nominuje 11 osób i zadaje 11 pytań.

ODPOWIEDZI NA PYTANIA:

OD PAULI

1. Masz jakiś wymarzony koncert?
   No pewnie! Mam ich kilka. Postaram się wymienić te najważniejsze: One Direction, 5 Seconds of Summer, Linkin Park, Green Day, Ed'a Sheeran'a, Get Scared, Eminema <3 Kocham ich; )

2. Od kiedy piszesz bloga?
    Jeśli chodzi o 07:15 to od 20 kwietnia br.  Blogowaniem zajęłam się już w lutym 2012 roku, z przerwą.

3. Poznałaś kogoś przez internet?
 
Jasne! I to wiele osób. Na tt, gg, różnych czatach, portalach. Z niektórymi już nawet się spotkałam; )

4. Co chciałabyś robić za 5 lat?
 Z moich obliczeń wynika, że będę już na studiach. Więc będę się uczyć. Trzeba zapracować na swoją przyszłość ^^

5. Wierzysz w horoskopy?
 
 Nie, ale wierze w moje sny. Powiem nieskromnie, że prawie wszystkie się spełniają (moja rodzinka, przyjaciółka i znajomi wiedzą o tych "dziwnych zdolnościach" i sami przekonali się na własnej skórze)

6. Umiesz gotować?
  Oczywiście! Nie znam dziewczyny, która w moim wieku bi nie gotowała (nawet zdarzają się mężczyźni)

7. Na jakie portale społecznościowe najczęściej wchodzisz?
    Najczęściej to twitter i facebook.

8. Czy jest miejsce (kraj, miasto, wieś, whatever) do którego nigdy nie chcesz wracać?
   Sądzę, że nie. Jakoś nic nie przychodzi mi na myśl.

9. Jaki jest twój ulubiony zespół?
     Nie mam jednego ulubionego. Jest ich całkiem sporo. I nie dam rady wybrać tego jedynego. Uwielbiam 5SOS, 1D, Lordi, Get Scared, Green Day, Linkin Park etc.

10. Oglądasz seriale?
     Nie bardzo. Chociaż się zdarzyło, że oglądałam. Mogę je policzyć na jednej ręce (Cienie Calendy, Miecz prawdy, Teen Wolf, Tajemnice Domu Anubisa)
11. Masz na coś uczulenie?
    Tak. Niestety nie mogę jeść większości posiłków, gdyż mam alergię na histaminę.

OD SUZAN

1. Od kiedy prowadzisz bloga?
    Odpowiedź na to pytanie jest wyżej w pyt.nr 2.

2. Jakiej muzyki słuchasz?
    Różnej. To zależy co wpadnie w ucho. Począwszy od popu skończywszy na metalu.

3. Ulubiony film?
    Harry Potter / Władca Pierścieni.

4.Twój idealny dzień?
    Każdy w jakiś sposób jest dla mnie idealny <3

5.Do jakich fandomów należysz?
    Directioner, 5SOSFam, volleyball family, CieńFam.

6. Ulubione danie?
    Aktualnie brak, ale skłaniam się bardziej w kierunku sałatki greckiej.

7. Skąd jesteś?
    Polska---->zachodniopomorskie----->powiat szczecinecki-----> gmina Barwice xd ;D

8. Największe szaleństwo twojego życia to...
    Uuuu było ich sporo. Trudno wybrać jedno.

9. Kto jest dla ciebie inspiracją/autorytetem?
     Autorytetem zdecydowanie dla mnie jest Krzysztof Ignaczak.

10. Gdzie w przyszłości chciałabyś zamieszkać?
     Za granicą to w Londynie, a w Polsce w Rzeszowie.

11.Akceptujesz siebie, taką jaką jesteś? Chciałabyś coś zmienić?Co?
     Nie akceptuje jedynie mojego charakteru i raczej go nie da rady zmienić.


NOMINUJE : (kliknij na autora, jeśli chcesz przenieść się na jego bloga)

1.  Roxy
2. Maewen 
3. Honorata Horan
4. Pepe
5. Mea Brooks
6. Harolda
7.Brxxks
8.No_princess
9. Jamie Hart


PYTANIA:
1. Od kiedy zajmujesz się pisaniem?
2. Do jakich fandomów należysz?
3. Co cię inspiruje do pisania opowiadań?
4. Masz jakieś swoje ulubione książki?
5. Piszesz więcej niż jedno opowiadanie.
6. Czy twoi znajomi wiedzą, że piszesz bloga?
7. Twój ulubiony kolor?
8. Twoje największe marzenie?
9. Czy umiesz posługiwać się biegle obcym językiem?
10. Masz swój własny tik bądź rytuał?
11. Twoje miejsce na wymarzone wakacje?


Przepraszam was, że nie dodałam rozdziału! Nadale jestem w szpitalu i nie dam rady teraz dodać.  Postaram się jak najszybciej dodać.Ale nic nie obiecuje.
MAM PROŚBĘ DO OSÓB, KTÓRE MAM INFORMOWAĆ O NOWYCH ROZDZIAŁACH! Podajcie swoje e-maile bądź inne formy komunikacji, oprócz tt, gdyż zablokowali mi konto i nie mogę pisać tweetów tylko dawać rt. Może ktoś ma pomysł czemu tak się stało i mi jakoś pomoże??

Pozdrawiam xx

3 komentarze:

  1. [PRZEPRASZAM ZA SPAM]
    -fragment 1 rozdziału-
    - Jestem Ashton.- Powiedział, po czym się zadziornie uśmiechnął. Musiałam przyznać, że miał naprawdę idealny uśmiech.
    - Powinnam oddać ci kasę za taxi…- Powiedziałam, wbijając wzrok w chodnik. Chłopak zaśmiał się krótko.
    - Nie chcę twojej kasy, ale możesz mi się inaczej odwdzięczyć.- Spojrzałam na niego pytająco.- Znasz już mój adres. Wpadnij w sobotę wieczorem.
    Zapraszam na room380-fanfiction.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. moj e-mail punkrockindiegrunge@gmail.com + ja tez zachodniopomorskie xd @TESCOirwin

    OdpowiedzUsuń